Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Μετενσάρκωση ή Γονίδιο;;;

Τι σημαίνει Μετενσάρκωση;

Σαν θεωρεία, η μετενσάρκωση υποδεικνύει ότι η ψυχή επιστρέφει στην ανθρώπινη ύπαρξή, ξανά και ξανά, μέσα από φυσιολογικούς κύκλους γεννήσεων και θανάτων, για να πετύχει την πνευματική της ανάπτυξη.

Τι είναι αυτό που ενσαρκώνεται ξανά και ξανά; Η ψυχή είναι που ενσαρκώνεται, με την προηγούμενη προσωπικότητα να είναι μια υποσυνείδητη υπο-προσωπικότητα.

Λοιπόν, δεν ξέρω αν υπάρχει μετενσάρκωση, αλλά σίγουρα μέσα σε μένα υπάρχουν υποσυνείδητες υπο-προσωπικότητες!!

Μετράω μάνι-μάνι 2!

Μια η γιαγιά μου, κι άλλη μία ο πατέρας μου.

Παρ' όλο δηλαδή που κι οι δύο έχουν πεθάνει, είμαι σίγουρη οτι έχω πεποιθήσεις και αρχές δικές τους, που δρουν μέσα μου χωρίς να μπορώ
να τις κρίνω. Κυρίως γιατί επέδρασαν καταλυτικά πάνω μου, πριν αναπτύξω δικές μου αρχές και πεποιθήσεις.

Το ίδιο όμως θα ίσχυε και γι' αυτούς τους δυο ανθρώπους.

Σίγουρα δηλαδή και για εκείνους θα υπήρχαν άλλοι άνθρωποι-υποπροσωπικότητες μέσα τους. Πιθανότατα κάποιοι απ' το στενό οικογενειακό τους περιβάλλον...

Δηλαδή στην ουσία η προσωπικότητά μου είναι κάπως έτσι:



Αυτό πιάνεται για μετενσάρκωση;;

Όχι;;; Γιατί; Τι διαφορά έχει;

Η διαφορά είναι οτι η μετενσάρκωση πρέπει να είναι πνευματιστική, μεταφυσική, και ΚΥΡΙΩΣ άπιαστη και ασαφής.

Ενώ ότι παραπάνω περιέγραψα, το θεωρούμε δεδομένο και ασήμαντο.
Πεζό ρε παιδί μου!

Δε με νοιάζει πως έζησε και που, η προ-προ-γιαγιά μου...
Που μου έδωσε κι ένα σωρό γονίδια!

Μ' αρέσει όμως και με ταξιδεύει, όταν σκέφτομαι οτι μπορεί στην προηγούμενη ενσάρκωσή μου, να ήμουν η... Μαρία Αντουανέτα!

Φαιδρότητες...

3 σχόλια:

Nylon είπε...

Με την λογική της ύπαρξης υπο-προσωπικοτήτων,μέσα μας πρέπει να υπάρχουν τότε και αντί-προσωπικότητες...Αυτοί δηλαδή που ενώ μας επηρρέασαν για να πάρουμε στοιχεία της προσωπικότητας τους ,είχαν το αντίθετο αποτέλεσμα....

Amelina είπε...

Ναι, σωστά, θα είναι τα... αντι-πρότυπά μας.

Η μαμά μου... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧ

vossinakis είπε...

Για να πιστέψει κανείς στην μετενσάρκωση πρέπει να πιστέψει και στην ύπαρξη της ψυχής. Προσωπικά δεν πιστεύω οτι υπάρχει ψυχή.

By the way έχουμε γενέθλια την ίδια μέρα...την ημέρα που ξεκίνησε η διαστημική εξερεύνηση